Posted by: redstone123 | Januari 31, 2009

Forum burung walit, harga sarang walit/walet, pasaran, suara burung walit

Forum burung walit memang ramai yang akan mengunjungi untuk berkongsi cerita,ilmu,pasaran,harga dan pelbagai lagi, akan tetapi anda juga boleh berforum dalam Laman Blog ini sekiranya tidak keberatan, saya admin amat mengalu-galukan kehadiran anda semua.

Anda boleh postkan apa sahaja asalkan tidak menghantar spam, kepada pencari tanah/pembeli tanah juga saya alu-alukan untuk berforum dalam Laman Blog ini.

Harga sarang burung walit memang Lumayan, perminta pada masa kini belum mencukupi, peluang untuk mengusahakan Industri sarang burung masih terbuka luas buat anda semua.

Masih  ramai lagi kaum bumiputera belum menjinakkan diri dalam perniagaan ini, saya akui modal permulaan untuk memulakan perniagaan ini memang besar, saya sendiri pun tak sanggup untuk mengumpul modal sebanyak Rm300K namun dengan semangat yang ada insyaallah di suatu hari nanti akan tercapai hasrat saya ini.

Akan tetapi kita juga boleh perkongsian di antara peserta lain bagi mendapatkan modal sebanyak itu seperti yang dilakukan oleh kaum cina.

Keuntungan sikit-sikit lama-lama jadi bukit. Modal sekali untung selama-lamanya.

Kepada para bakal-bakal penternak yang ingin memulakan perniagaan ini saya ucapkan syabas. sekiranya ingin membeli suara burung disini saya ada jual hanya Rm300 sebuah. Dalam cd ini meliputi suara panggil burung, suara dari dalam bangunan burung walit dan suara dari luar bangunan burung walit.

berminat sila layari http://www.burungwalit.wordpress.com atau emailkan ke syukrilan@yahoo.com.


Responses

  1. berminat untuk dapatkan suara walit…tuan duduk di mana?Kalau kat Trg tolong bagi no h/set tuan..boleh jumpa sekali


Tinggalkan Jawapan

Kategori

